12 Yaşındaki çocuktan KIB-TEK isyanı!

6'ıncı sınıfa giden 12 yaşındaki bir öğrencinin KIB-TEK'e elektrik kesintileriyle ilgili yazdığı dilekçe, sosyal medyada yayımlanınca gündem oldu.

Elektrik kesintileri 7'den 70'e herkesi rahatsız ediyor.

6'ıncı sınıfa giden 12 yaşındaki bir öğrenci Türkçe dersinde 'dilekçe yazma' konusunu işledikleri bir derste KIB-TEK'e ithafen yazdığı dilekçesiyle gündem oldu.

12 Yaşındaki çocuk dilekçesinde KIB-TEK'ten gece, kendi sokaklarında elektrik kesintisi yapılmamasını talep etti. 

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı