160 öğrenci, 26 öğretmen pozitif

Eğitim Bakanlığının açıkladığı 29 Nisan tarihli okullardaki güncel COVID-19 tablosunda, 160 öğrenci, 26 öğretmen ve 1 personelin testinin pozitif çıktığını belirtti.

Eğitim Bakanlığının açıkladığı 29 Nisan tarihli okullardaki güncel COVID-19 tablosunda, 160 öğrenci, 26 öğretmen ve 1 personelin testinin pozitif çıktığını belirtti.

Bu hafta 59 öğrenci, 2 de öğretmen karantinaya girerken, 1 sınıf kapandı.

59 Bin öğrenci, öğretmen ve personel sayısına göre okullarda pozitifleşme oranı ise % 0,31.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı