"346 MW Yerine 271 MW üretim yapılıyor"

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu'ndan (KIB-TEK) yetkili, Kıbrıs Postası'na yaptığı açıklamada, elektrik kesintilerinin nedenini anlattı.

Kıbrıs'ın kuzeyinde, düzenli olarak bölge bölge kesilen elektrikler yurttaşların tepkisini çekerken, arızalı ve bakımdaki makineler nedeniyle yeterince elektrik üretimi yapılamıyor.

"346 MW yerine 271 MW üretim yapılıyor" diyen kurum yetkilisi normalde de eksik üretim yapıldığını, kış aylarında akşam saatlerinde elektrik üretiminin pik yaptığını, 377 MW''ye ihtiyaç olduğunu aktardı. Kıbrıs'ın güneyinden ise enerji alımı yapıldığını kaydeden KIB-TEK yetkilisi, mahsuplaşma sonrası 46 MW kesinti yapıldığını da söyledi.

Haberin devamı için tıklayınız...

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı