"560 milyon TL'lik Türkiye Cumhuriyeti kaynağı bugün maliyeye aktarılacak"

Başbakan Ünal Üstel, KKTC ile Türkiye Cumhuriyeti arasında imzalanan “2022 Yılı İktisadi ve Mali İşbirliği Anlaşması” uyarınca ilk nakit akışının bugün itibariyle başlayacağını açıkladı.

Başbakan Ünal Üstel, KKTC ile Türkiye Cumhuriyeti arasında imzalanan “2022 Yılı İktisadi ve Mali İşbirliği Anlaşması” uyarınca ilk nakit akışının bugün itibariyle başlayacağını açıkladı.

TAK’ta yer alan habere göre; Başbakan Üstel, 2022 Yılı İktisadi ve Mali İş Birliği Anlaşması uyarınca 560 milyon TL'lik Türkiye Cumhuriyeti kaynağının bugün Maliyeye aktarılacağını belirtti.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı