“675 TL üzeri bakiyesi bulunan tüketicilerin elektrikleri kesilecek”

Kıb-Tek, 11 Nisan Pazartesi günü “Şubat 2022 devresi” faturalarında 675 TL üzeri ödenmemiş bakiyesi bulunan Resmi Kurum, Kuruluş, özel ve tüzel tüm tüketicilerin elektrik enerjilerinin kesileceğini bildirdi.

Kıb-Tek, 11 Nisan Pazartesi günü “Şubat 2022 devresi” faturalarında 675 TL üzeri ödenmemiş bakiyesi bulunan Resmi Kurum, Kuruluş, özel ve tüzel tüm tüketicilerin elektrik enerjilerinin kesileceğini bildirdi.

Kıb-Tek’ten yapılan açıklamada, “Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması adına açık bakiyelerin kapatılmasını saygılarımızla rica ederiz” denildi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı