83 kişi, Nisan ayından beridir maaşsız, sigortasız hastanede çalıştırılıyor

Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Genel Hastane Hizmetleri görevinde çalışan 83 kişi, Nisan ayından beridir maaşsız, sigortasız hastanede çalıştırılıyor.

Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Genel Hastane Hizmetleri görevinde çalışan 83 kişi, Nisan ayından beridir maaşsız, sigortasız hastanede çalıştırılıyor.

Genel Sağlık Hizmetleri ihale sözleşme süresinin bitmesi ve yeniden imzalanmaması nedeniyle maaşlarını alamayan 83 kişi, hastanede adeta angarya çalışıyor.

Yataklı Tedavi Kurumu, Maliye Bakanlığı’nın 7 Haziran tarihli yazısına istinaden yazdığı bir yazı ile “Genel Hastane Hizmetleri ihale sözleşme süresi bittiği nedenle sağlık kuruluşlarımızda hizmet veren Öztürk & Çalıkuşu Ltd. personelinin 30 Nisan 2022 tarihi itibari ile duruşunu vermesi uygun görülmüştür” denildi.

Lefkoşa Devlet Hastanesi’nin yükünü çeken işçilerin sözleşmeleri bitmesine rağmen hem çalıştırıp hem de maaş ödemeyen devlet 83 işçiyi ciddi şekilde mağdur ederek evlerine ekmek götürememelerine neden oluyor.

 

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı