929 öğrenci, 145 öğretmen pozitif

Eğitim Bakanlığı, 19 Mart-25 Mart tarihleri arasında 929 öğrenci, 145 öğretmen, 14 personelin COVID-19 testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.

Eğitim Bakanlığı, 19 Mart-25 Mart tarihleri arasında 929 öğrenci, 145 öğretmen, 14 personelin COVID-19 testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.

Bu dönemde 465 öğrenci, 27 öğretmen de temaslıydı.

4 sınıf kapanırken, 59 bin öğrenci, öğretmen ve personel sayısına göre okullarda pozitifleşme oranı ise yüzde 1,84 oldu.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı