Akyiğit: Yakıt gemisi bugün geliyor

KIB – TEK Yönetim Kurulu Başkanı Akyiğit, Teknecik’in çalışabilmesi için gereken yakıtın bugün İskenderun’dan geleceğini ve akşam saatlerinde kullanıma başlanacağını ifade etti.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu ( KIB-TEK) Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Akyiğit,  BRT’de katıldığı ‘Haber Kritik’ isimli programda Hasan Akyiğit, ülkede yaşanan elektrik krizinin çözülmesi için çalışma başlattıklarını bugün öğleden sonra yakıt gemisinin ülkeye geleceğini açıkladı.

Bugün öğleden sonra İskenderun Limanı’ndan yakıtın geleceğini belirten Akyiğit, bu gelen yakıtın Perşembe gününe kadar idare edeceğini, Perşembe günü de bir yakıt gemisinin daha ülkeye geleceğini söyledi.

Akyiğit, gün içinde Türkiye’den gelen mobil elektrik santrallerinin denemeye gireceğini kaydetti

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı