Almanya’da benzin dolu bidonlarla parti binasına girdi

Almanya'nın başkenti Berlin'de bir araç, Sosyal Demokrat Parti (SPD) binasına girdi. Polis yetkilileri aracın içinde benzin dolu bidonlar buldu.

Polis yetkilileri ilk yaptıkları açıklamada, 58 yaşındaki sürücünün intihar girişiminde bulunduğunu düşündüklerini ifade etti. Ancak yapılan incelemeler sonucunda aracın içinde benzin dolu bidonlar bulundu. Polisler bu gelişme üzerine olayın kundaklama girişimi olarak soruşturulduğunu belirtti.

 

Dünya Haberleri

İsrail genel seçimlerinde Netanyahu'suz hükümet kurulabilir
Trump: Ben tecavüzcü değilim, kimseye tecavüz etmedim, ben bir pedofili değilim
Trump: İran mali olarak çöktü
Trump: "Savaş bitmeye çok yakın"
Netanyahu: Lübnan’a saldırılar devam edecek