Ambulansta hayatını kaybetti

Doğancı’da sakin Günay Alpun’un Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’ne sevk edildiği sırada yolda yaşamını yitirdiği açıklandı.

Polis Basın Subaylığı tarafından verilen bilgiye göre, dün saat 16.00 sıralarında Doğancı’da sakin 80 yaşındaki Günay Alpun rahatsızlanarak kaldırıldığı Cengiz Topel Hastanesi’nde yapılan müdahalenin ardından ambulans ile Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’ne sevk edildiği sırada yolda yaşamını yitirdiği açıklandı. Polisin soruşturması devam ediyor.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi