Araziye çöpleri döküp, gittiler

Gönyeli-Alayköy Belediyesi sınırları içerisinde yer alan Alayköy hipodrom arazi çevresine çöp döken bir araç, vatandaşın telefonuna takıldı.

Ülkenin hemen hemen her bölgesini kapsayan çevre kirliliği, neredeyse her geçen gün artarak devam ediyor.

2 kişi, Alayköy Sanayi Bölgesi’nin güneyinde bulunan hipodrom arazisi çevresine çok sayıda çeşitli çöp boşalttı, gitti.

Vatandaşın telefonuna yansıyan bu görüntüler, çok sayıda tepki toplarken, konuyu belediyeye iletildi.

Kaynak : Kıbrıs Postası https://www.kibrispostasi.com/c98-ALAYKOY/n478000-alaykoydeki-hipotrom-arazisine-copleri-doktuler-gittiler

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek