Arıza giderildi, su verilmeye başlandı!

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, dün gece Geçitköy terfi istasyonundan bölgelere su verilmeye başlandığını açıkladı.

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, dün gece Geçitköy terfi istasyonundan bölgelere su verilmeye başlandığını açıkladı.

Bakanlıktan gece yarısı civarında yapılan açıklamada, Geçitköy Barajı’ndan Çamlıbel Arıtma Tesisi’ne iletimini sağlayan Geçitköy terfi istasyonu çıkışındaki terfi hattındaki teknik arızanın giderilme çalışmalarının tamamlandığı kaydedildi.

Sulu test denemeleri için Geçitköy terfi istasyonu pompalarının çalıştırıldığı ve su basılmaya başlandığı kaydedilen açıklamada, “Boşalan boru hattının doldurulma işlemi yapılmakta olup, aksi bir durum yaşanmaz ise tüm sistemin normale döndürülme çalışmaları gece boyu devam edecek ve içme suyu depolarına su ulaştırılmış olacaktır.” denildi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek