Arslan, Ankara Büyükelçiliği, Eğitim ve Kültür Ateşesi oldu

Merkez Kaymakamı Ahmet Arslan, Ankara Büyükelçiliği, Eğitim ve Kültür Ateşesi olduğunu açıkladı.

Arslan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

“ Yeni bir görev için artık yurtdışındayım. KKTC Ankara Büyükelçiliği, Eğitim ve Kültür Ateşesi olarak görevimin başında bulunmaktayım. Ülkem dostluklarına bir süre ara vermenin hüznü ve yeni bir görevin mutluluğu ve gururu içindeyim. Sevgi ve saygılarımla”.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı