“Artık sabrımız kalmadı”

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları dün akaryakıta yapılan zammı değerlendirdi. “Artık sabrımız kalmadı” diyen Naimoğulları, birkaç gün içerisinde yol haritalarını çizeceklerini belirtti.  

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları dün akaryakıta yapılan zammı değerlendirdi. “Artık sabrımız kalmadı” diyen Naimoğulları, birkaç gün içerisinde yol haritalarını çizeceklerini belirtti.

YENİDÜZEN’e değerlendirmelerde bulunan Naimoğulları, şöyle konuştu:

“Ortada bir kirliliği var, biz hükümetle hiçbir zaman uzlaşmadık, sadece onlara Mart ayının sonuna kadar süre verdik. Akaryakıt ve elektriğe yapılan zamlar konusunda çalışmalar yürütülecekti ancak görüyoruz ki yeni zamlar yapılıyor. Bu zamlardan bıktık usandık. Bu işin sonu isyandır. Belli ki halkımızda hayvancının sokağa inmesini bekliyor. Bu kıvılcımı biz hayvancılar başlatacağız. Hayvancının dayanacak gücü kalmadı. Birkaç gün içerisinde yol haritamızı belirleyeceğiz.”

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı