Avukat Feyzi Hansel, Kıb-tek ile Bakanlar Kurulu aleyhinde tazminat davası açtı

Avukat Feyzi Hansel, “Kesintisiz elektrik sağlama yükümlülüğünü ihlal etmek” ve “Kurumu zarara uğratmak” gerekçeleriyle Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-tek) ile Bakanlar Kurulu aleyhinde tazminat davası açtı

Avukat Feyzi Hansel, “Kesintisiz elektrik sağlama yükümlülüğünü ihlal etmek” ve “Kurumu zarara uğratmak” gerekçeleriyle Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-tek) ile Bakanlar Kurulu aleyhinde tazminat davası açtı

Hansel: Yasada ‘yatırım eksikliği’ diye bir gerekçe yok

Kıbrıs Postası‘ndan Ertuğrul Senova‘nın haberine göre Hansel, bir protesto yöntemi olarak söz konusu davayı açtığını, herhangi bir tazminat beklentisinin bulunmadığını söyleyerek, elektrik akımının kesilebileceği hallerin Elektrik Yasası’nda düzenlendiğini ve “yatırım eksikliği” diye bir gerekçenin yasada yer almadığını anlattı.

Haberin devamı için tıklayınız...

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı