Bahçeciler’in davası yeni adli yıla bırakıldı

Enver Bahçeciler, yeniden Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi’ne çıkarıldı.

Lefkoşa’da 2016 yılında seri kundaklama olaylarıyla ilgili “azmettirici” olarak gösterilen, olaydan iki gün önce yurt dışına çıkış yapıp kaçak olarak 5 yıl Türkiye’de yaşayan ve ülkeye dönüp yargılanmak üzere cezaevine gönderilen Enver Bahçeciler, yeniden Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi’ne çıkarıldı.

Mahkeme, Bahçeciler’in davasının yeni adli yıla bırakılacağını belirtti. Bahçeciler’in avukatı Betül Ciyaslıoğlu, mahkemenin gündeminin yoğunluğunun farkında olduklarını ancak Bahçeciler’in yargılanmak için adaya döndüğünü beyan etmesi, Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Fadıl Aksun’u kızdırdı. Aksun, “Yurtdışından gelmesi lütuf mu? Yurtdışına gitmeseydi davası 3 kez bitmişti” dedi.

Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Fadıl Aksun, Kıdemli Yargıç Şerife Kâtip ve Yargıç Murat Soytaç’ın huzurunda görüşülen dava duruşma tarihini 20 Eylül 2022 tarihine ertelendi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı