Bakan Oğuz “Üretimin devamı, üreticinin refahı için çalışıyoruz”

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Dursun Oğuz, Süt Ürünleri İmalatçıları Birliği (SÜİB) Başkanı Mustafa Başlar ve birlik üyelerini kabul etti.

Bakanlık açıklamasına göre müsteşar ve müdürlerin de katıldığı görüşmede, sektördeki sorunlar ele alınarak, görüş alışverişinde bulunuldu.

Ülkede üretimin gelişmesi, devamı ve üreticinin refahı için çalıştıklarını belirten Bakan Oğuz, Bakanlığın imkânları ölçüsünde sektörlere destek vermeyi sürdüreceklerini kaydetti.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı