Başkanlığa Dr. Şükrü Onbaşı seçildi

Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası’nın (Tıp-İş) 13 Ocak Cuma günü gerçekleşen olağanüstü genel kurulunda sendika başkanlığına Dr. Şükrü Onbaşı seçildi.

Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası’nın (Tıp-İş) 13 Ocak Cuma günü gerçekleşen olağanüstü genel kurulunda sendika başkanlığına Dr. Şükrü Onbaşı seçildi.

Sendikadan yapılan açıklamaya göre Tıp-İş’in bugün yapılan ilk toplantısında görev dağılımı şu şekilde belirlendi:

“Genel Sekreter: Dr. Bayram Taşseven, Mali Sekreter: Dr. Nasıf Ortaş, Dış İlişkiler Sorumlusu: Dr. Enver Kneebone ve Dr. Elşen Mülazimoğlu, Sosyal ve Akademik İşler Sorumlusu: Dr. Mustafa Murat Uncu, Örgütlenme Sekreteri: Dr. Derlen Özgeç Ruso

Tıp-İş bölge temsilciliklerine ise şu isimler getirildi:

Dr. Ezgi Cemaller, Dr. Hasan Oktay Önen, Dr. Elşen Mülazimoğlu ve Dr. Fatma Kızıl”

Gündem Haberleri

131 araç trafikten men edildi
YKS sınav giriş belgesini sahteleyen zanlı, tutuklandı
"Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Evinden uyuşturucu çıktı
Köpeğine zincir parçasıyla vurarak işkence etti, tutuklandı