“Belediyeler serbest mali müşavirler ve Sayıştay tarafından denetlenecek”

Cumhuriyet Meclisi İdari, Kamu ve Sağlık Komitesi Başkanı, UBP Milletvekili Özdemir Berova, Gündem Kıbrıs Web TV’de Çiğdem Aydın’ın sorularını yanıtladı.

Cumhuriyet Meclisi İdari, Kamu ve Sağlık Komitesi Başkanı, UBP Milletvekili Özdemir Berova, Gündem Kıbrıs Web TV’de Çiğdem Aydın’ın sorularını yanıtladı…

51/95 sayılı yasada belediyelerin denetlenmesi ile ilgili bir madde koyacaklarını kaydeden Berova, “İki yöntemle belediyeler denetlenebilecek. Birincisi serbest mali müşavirler tarafından. Gerçek ve asli denetim ise Sayıştay tarafından yapılacak. Serbest denetim mekanizması tarafından yapılan işlemler ve raporlar, belediye meclisi ve bakanlık tarafından daha görülebilir olacak. Örneğin bu gelen raporlarda bir anomali durum varsa belediye meclisi Sayıştay’ı çalışmaya davet edebilecek” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı