Beyarmudu Belediye Başkanı İlker Edip koronaya yakalandı

Ülkemizde siyasiler içerisinde Covid-19 vakaları artmaya devam ediyor. Beyarmudu Belediye Başkanı İlker Edip de Covid-19 test sonucu pozitif çıktığını duyurdu.

Ülkemizde siyasiler içerisinde Covid-19 vakaları artmaya devam ediyor. Beyarmudu Belediye Başkanı İlker Edip de Covid-19 test sonucu pozitif çıktığını duyurdu.

İlker Edip’in açıklaması şöyle:

Sevgili dostlarım, 28/01/2022 tarihinde yaptığım Covid-19 PCR testim pozitif çıkmıştır. Benimle temas eden/görüşen herkesin test yapmasını rica ederim. Ne kadar dikkatli olursak olalım, rutin testlerimizi yaptırmakta fayda var. Karantina süresince evde izole olacağım. Herkese sağlıklı günler dilerim.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı