Boğaz Piknik Alanı yine çöp deryası oldu!

Bir türlü düzene giremeyen Boğaz Piknik Alanı'nda sürekli olarak çöp sıkıntısının yaşanması ve çevre kirliliğinin oluşması bitmek bilmeyen bir sorun haline geldi.

Boğaz Piknik Alanı’nda GIYNIK tarafından çekilen görüntüler, adeta isyan ettirdi.

Hafta sonu Boğaz Piknik Alanı’na gidenler çöplerini konteynırlara atmış olsa da, boşaltılmadıkları için o bölgede barınan aç hayvanların hedefi oldu.

Yemek bulamayan hayvanların çöpleri karıştırması sonucunda bu manzaralar meydana geldi. Düzenli olarak kontrol edilmeyen çöpler, doğada çevre kirliliği yaratıyor.

Bir türlü düzene giremeyen Boğaz Piknik Alanı’nda sürekli olarak çöp sıkıntısının yaşanması ve çevre kirliliğinin oluşması hem yetkililerin hem de oraya gidenlerin sorumluluğunda.

Konteynırların düzenli olarak boşaltılmaması çevreye karşı büyük bir tehdit teşkil ediyor.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı