"Bu ülke başı boş değildir. Öngörüsüz Tarım Bakanlığı ve hükümete karşı gereken yapılacaktır"

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, 6 Mayıs Pazartesi saat 12:00'de Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı'na ve ardından Başbakanlık'a siyah çelenk koyularak bir eylem yapılacağını duyurdu.

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, 6 Mayıs Pazartesi saat 12:00'de Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı'na ve ardından Başbakanlık'a siyah çelenk koyularak bir eylem yapılacağını duyurdu. Naimoğulları, açıklamasında "Bu ülke başı boş değildir. Öngörüsüz Tarım Bakanlığı ve hükümete karşı gereken yapılacaktır." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek