“Bundan sonra ilaç yok, hastanelerde randevu yok. Bunu işitmeyeceğiz…”

Sağlık Bakanı İzlem Gürçağ Altuğra “Sürpriz olmadı, bekliyordum… Yani şaşırmadım. Önceki kabinelerde olmayışıma şaşırmıştım” yanıtını verdi.

Sağlık Bakanlığı görevine atanan İzlem Gürçağ Altuğra görevi Dr. Ali Pilli’den devraldıktan sonra Kıbrıs Postası’na konuştu ve ivedi kısa vadeli hedeflerini dile getirdi.

Sağlık Bakanı Altuğra, "sıkılıkla duyduğumuz, ilaç yok, hastanelerde randevu yok. Bunu işitmeyeceğiz… Öncelikli ajandamızda bu var” dedi.

Bakan Altuğra, “Öncelikle hastaların eczaneye İlaç Eczacılık Dairesi’ne gittiklerinde ilaç yoktur cümlelerini duymak istemiyorum. İlaç yoksa sağlık nasıl olacak? Hastanelerdeki alt yapıların güçlendirilmesi, sağlık sisteminin güçlendirilmesi, randevuların ötelenmemesi… Bunları sıklıkla duyuyoruz. İlaç yok, randevu yok… Bunları iyileştirmek öncelikli hedefimiz” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı