"Çalışanların maaşları ödendi, yakıt parası hazır"

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Bilgi İşlem Şube Amirliği Sistem Yöneticisi Mustafa Harutoğlu, Kıb-Tek çalışanlarının maaşlarının ödendiğini ve yakıt ödeme konusunda kurumun herhangi bir sıkıntısı bulunmadığını açıkladı.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Bilgi İşlem Şube Amirliği Sistem Yöneticisi Mustafa Harutoğlu, Kıb-Tek çalışanlarının maaşlarının ödendiğini ve yakıt ödeme konusunda kurumun herhangi bir sıkıntısı bulunmadığını açıkladı.

Harutoğlu yaptığı yazılı açıklamada, Kıb-Tek çalışanlarının maaşlarının ödenmediği konusunda yapılan yayınların doğru olmadığını belirtti.

Mustafa Harutoğlu, Kıb-Tek tarifeleri konusunda Bakanlar Kurulu’nun yasa gücünde kararname ile tarifelerde yaptığı düzenlemenin abonelerin mart dönemi tüketim (Devre 04/2022) fatura hesaplarına indirim olarak uygulanmaya başladığını, abonelere SMS gönderilerek, indirimlerin bildirildiğini söyledi.

Harutoğlu, “Uygulama halen devam etmekte olduğundan SMS almayan abonelerimizin tedirginlik yaşamamalarını önemle bildirir, gerekli bilgiler Kıb-Tek çağrı merkezimizden alınabilmektedir” dedi.

(TUĞ/FEZ)

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı