Çatalköy ve Esentepe belediyelerine ait çöplük alanda yangın!

Teknecik bölgesinde, Çatalköy ve Esentepe belediyelerine ait çöplük alanda yangın çıktı.

Teknecik bölgesinde, Çatalköy ve Esentepe belediyelerine ait çöplük alanda yangın çıktı.

Saat 11.15’te çıkan yangına; polis itfaiye, Orman Dairesi ekipleri ile Çatalköy Belediyesi ve Elektrik Kurumuna ait iş makineleri ile müdahale ediliyor.

Polis Basın Subaylığı, yangının çevre emniyeti itfaiye ekipleri tarafından alınmış olup, söndürme ve soğutma çalışmalarının devam ettiğini açıkladı.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi