Çelebi: "Harmancı yüzünden Brüksel’den elimiz boş döndük"

Gündem Kıbrıs Web TV’de Çiğdem Aydın’ın konuğu olan Dikmen Belediye Başkanı Yüksel Çelebi, LTB Başkanı Mehmet Harmancı'yı suçladı..

Yüksel Çelebi, “2017 yılında ve daha öncesinde Avrupa Birliği’nin belediyemize çok ciddi desteği olmuştu. Gönyeli Belediyesi’nin de çok ciddi desteği olmuştu. Hatta Brüksel’e kadar gitmiştik. Avrupa Birliği Dikmeni büyük kanalizasyon projesine dâhil edecekti. Projede de Dikmen’in adı hep geçti. Ancak Brüksel’den elimiz boş döndük. Çünkü Lefkoşa Türk Belediyesi Başkanı Mehmet Harmancı, Avrupa Birliği’ne protesto mektubu yazmış ve Dikmen’in atıklarını reddetti. Belediye başkanlığı sürecinde beni en çok üzen konu budur. Dikmen’in atıklarını kendi bölgemizde arıtalım, suyumuzu da kendimiz kullanalım. Hatta DSİ’nin bu konuda adım attığını biliyorum ve bu konuda imza attık. Bu suyu mutlaka tarımda kullanmak istiyoruz. Dikmen’in atık suyu dışında hiçbir sorunu kalmadı” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı