Çelebi: Köyler 4 gündür susuz!

Dikmen Belediye Başkanı Yüksel Çelebi ,sosyal medya hesabından, açıklama yaptı.

ikmen Belediye Başkanı Yüksel Çelebi ,sosyal medya hesabından, Ağırdağ,Kömürcü ve Boğazköy bölgesinin Bakanlıkların aralarındaki iletişimsizliklerinden dolayı su sağlayan kuyunun elektriğinin dört gündür kesik olduğunu duyurdu. Çelebi " Ama bilinmesini isterim ki ne köylümüzü nede bölgede üretim yapanları susuz bırakmayacağız" ifadelerini kullandı.

Çelebi'nin açıklaması şöyle:

SEVGİLİ DOSTLARIM

AĞIRDAĞ, KÖMÜRCÜ VE BOĞAZKÖY,ün bir bölümüne su sağlayan kuyunun elektriği hiçbir gerekçe gösterilmeden dört gün önce kesildi.yaptığım araştırma sonucunda öğrendiğim konu şu BAŞBAKANLIĞA BAĞLI ELEKTRİK KURUMU ve TARIM BAKANLIĞINA BAĞLI SU DAİRESİNİN ANLAŞMAZLIĞI SONUCU VEYA İLETİŞİM EKSİKLİĞİNDEN DOLAYI KÖYLÜMÜZ DÖRT GÜNDÜR SUSUZ.

Yaklaşan yerel seçimleri de düşünecek olursak

Bu iş SİYASET kokar beyler SİYASET.

Ama bilinmesini isterim ki ne köylümüzü nede bölgede üretim yapanları susuz bırakmayacağız.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi