Cemil Sarıçizmeli koronaya yakalandı

Mehmetçik Belediye Başkanı Cemil Sarıçizmeli covid19'a yakalandı. Sarıçizmeli sosyal medyadan yaptığı paylaşımda sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.

Mehmetçik Belediye Başkanı Cemil Sarıçizmeli covid19'a yakalandı. Sarıçizmeli sosyal medyadan yaptığı paylaşımda sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.

Sarıçizmeli'nin paylaşımı şöyle:

“Günaydın arkadaşlar. Dün yaptırdığım PCR test sonucum pozitif olarak gelmiştir. Küçük oğlum, ve eşimden sonra ben de virüsle tanışmış oldum. Sağlık durumumuz gayet iyi. Bu gün bileklik takıp 7 gün boyunca evde olacağım. Bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Sevgiyle kalın…”

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı