Çerkez: Elektrikte mevcut sistemin daha fazla devam etmesi imkânsızdır

KTTO'nun eski başkanlarından Günay Çerkez, “Bizim elektrik konusunu bir yabancı gelip incelese sanki biz ürettiğimizi, imal ettiğimizi sanki en ucuza değil de pahalı yapmaya yönelir gibiyiz. Çünkü bundan nemalanan çok insan var” dedi.

Kıbrıs Türk Ticaret Odası’nın (KTTO) eski başkanlarından Günay Çerkez, KKTC’nin kuruldu kurulalı yönetim sisteminin maalesef giderek daha kötüye gittiğini söyledi.

Günay Çerkez, “Bizim elektrik konusunu bir yabancı gelip incelese sanki biz ürettiğimizi, imal ettiğimizi sanki en ucuza değil de pahalı yapmaya yönelir gibiyiz. Çünkü bundan nemalanan çok insan var” dedi.

Günay Çerkez, katıldığı tv programında konu hakkında şöyle konuştu;

“Bizim elektrik konusunu bir yabancı gelip incelese sanki biz ürettiğimizi, imal ettiğimizi sanki en ucuza değil de pahalı yapmaya yönelir gibiyiz. Çünkü bundan nemalanan çok insan var. Şimdiki sistemden ciddi şekilde nemalanan şirketler var, insanlar var. Dünyadaki rekabet gücümüzü kaybetmekteyiz esas sorun budur…

Böyle bir şeye durup dururken itiraz etmezler. Sadece üretimi ile bitmez her tarafta dağıtım sistemlerinin yenilenmesi lazım. Trafo merkezlerinin güçlendirilmesi lazım… Tabiri caizse bıçak kemiğe dayanmadan yapmıyoruz bazı şeyleri… Bu beni çok üzüyor. Sanki Kıbrıs türkü beceriksiz, duyarsız olarak aksediyor dış dünyaya… Bireysel olarak baktığımızda tecrübeli, bilgili insanlarımız var ama bizim bu KKTC kurulalı yönetim sistemleri maalesef giderek ülkeyi daha iyi yöneteceğimize daha kötü hale geliyor. Bu sistemin daha fazla devam etmesi elektrikte imkânsızdır…”.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek