Covid-19 bir can daha aldı

Pandemi Hastanesi yoğun bakım servisinde bir süredir tedavi gören 78 yaşındaki Dudu Çimen bu sabah hayatını kaybetti.

Pandemi Hastanesi yoğun bakım servisinde bir süredir tedavi gören 78 yaşındaki Dudu Çimen bu sabah hayatını kaybetti.

Haberi YENİDÜZEN’e doğrulayan Pandemi Hastanesi Başhekimi Dr. Erol Uçaner, Çimen’in diyabet, tansiyon ve kronik akciğer hastası olduğunu, iki doz Sinovac aşısı bulunduğunu ve bir süredir yoğun bakım servisinde COVID-19 tedavisi gördüğünü söyledi.

Çimen'in vefatı ile Kıbrıs’ın kuzeyinde COVID-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 222'ye yükseldi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı