Covid-19'dan üçüncü ölüm!

Lefkoşa Acil Durum Hastanesi’nde Covid-19 tedavisi gören 90 yaşındaki Ali Nejdet Orhon hayatını kaybetti.

Lefkoşa Acil Durum Hastanesi’nde Covid-19 tedavisi gören 90 yaşındaki Ali Nejdet Orhon hayatını kaybetti.

Covid-19 teşhisi ile Lefkoşa Acil Durum Hastanesi’ne tedavi gören Orhon’un yan hastalıkları olduğu öğrenildi.

Ali Nejdet Orhon’un vefatı ile KKTC’de Covid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 204’e yükseldi.

Öte yandan bugün ülkemizde Covid-19 tedavisi gören 2 kişi daha yaşamını yitirmişti.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı