CTP, iki yasayı Anayasa Mahkemesine taşıyor

Cumhuriyetçi Türk Partisi, iki yasayı Anayasa Mahkemesi'ne taşıyor.

CTP Genel Başkanı, Milletvekili Tufan Erhürman, hem e-devlet protokolü hem de yerel seçimle ilgili Anayasa Mahkemesi’ne gideceğini açıkladı. Erhürman, “Memlekette artık Anayasa’nın korunması için herkesin devreye girmesi gerekiyor” dedi, “Bu tahammül edilemez bir durumdur” şeklinde konuştu.

Erhürman, “Bundan sonra Meclis sokakta, sokak Meclis’tedir” diyen Erhürman, “Bu yarattığınız emsaller çoğunluğu kim elde ederse, anayasa dinlemez her şeyi yapar emsalidir. Bu yaratılan emsali Anayasayı Mahkemesine götürürüz” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı