“Değerli yolcularımızdan devletim ve halkım adına özür dilerim”

Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Mağusa Limanı’nda yolcuların ülkeye girememesine neden olan eylemin ardından açıklama yaptı.

Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Mağusa Limanı’nda yolcuların ülkeye girememesine neden olan eylemin ardından açıklama yaptı.

Sorunun çözülmesine katkı koyan sendikaya teşekkür eden Arıklı “Değerli yolcularımızdan devletim ve halkım adına özür dilerim” dedi.

Mağusa Limanı’nda sendikaların ek mesai yapmama eylemi nedeniyle 200 yolcunun ülkeye girişinde sorun yaşanmış Güç-Sen Yönetim Kurulu’nun aldığı karar sonucu yolcuların ülkeye alınmıştı.

Erhan Arıklı’nın açıklaması şöyle:

Saatlerdir denizde bekleyen yolcu gemilerini nihayet rıhtıma aldık ve yolcuların tahliyelerine başladık. Hasta yolcuları ise ambulansla hastahaneye sevk ettik...

Elimizde olmayan sebeplerle denizde mahsur bıraktığımız değerli yolcularımızdan devletim ve halkım adına özür diler, meselenin çözümüne katkı koyan sendikacılar dahil herkese ise teşekkür ederim.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı