Devletin zirvesi Ankara’ya gidiyor

Başbakan Ünal Üstel,  Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı bugün Ankara’ya gidiyor.

Başbakan Ünal Üstel,  Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı bugün Ankara’ya gidiyor.

Narenciye sorununun giderek büyümesi, binlerce ton narenciyenin elde kalması hükümetin öncelikli gündemini oluşturuyor.

Türkiye Tarım Bakanlığı’nın KKTC’de hastalık görülmemesine rağmen narenciye alımını durdurması beraberinde büyük bir krizi de getirdi. Başbakan Ünal Üstel, konunun siyasi olarak en üst seviyede ele alınmasını istedi.

Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz ile hükümet bugün bir araya gelerek sorunu çözmenin yollarını arayacak.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek