Devrim Barçın koronaya yakalandı

CTP Milletvekili Devrim Barçın, Covid-19 test sonucunun pozitif olduğunu duyurdu.

CTP Milletvekili Devrim Barçın, Covid-19 test sonucunun pozitif olduğunu duyurdu. Bir hafta süreyle evde izole olacağını belirten Barçın, oğlunun pozitif olmasının ardından evden ayrıldığını, her gün test yaptırdığını, buna karşın yine de COVID-19’a yakalandığını ifade etti.

Barçın yarınki eyleme katılamayacağı için duyduğu üzüntüyü de belirtirken, “Kalbim ve ruhum sizlerle dostlar” ifadelerini kullandı.

Barçın’ın sosyal medya paylaşımı şöyle:

“Oğlum Diren'in pozitif olmasına binaen evden ayrılmama ve her gün test yapmama karşın maalesef bugün PCR sonucum pozitif geldi.

Bu sebeple 1 hafta aranızda ve Cuma günü de meydanlarda sizlerle olamayacağım için inanın çok ama çok üzgünüm.

Kalbim ve ruhum sizlerle dostlar.”

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı