Dikmen'de eylem var!

Dikmen'de bu akşam belediyelerin birleşmesine karşı eylem yapılacak.

Dikmen Belediye Başkanı Yüksek Çelebi, belediyelerin birleşmesine karşı tüm çalışanları ve halkı eyleme davet etti.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Çelebi, şu ifadeleri kullandı:

"BU AKŞAM HEP BİRLİKTE DİKMEN KÖY MEYDANINDA, DİKMEN BELEDİYEMİZE SAHİP ÇIKMAK İÇİN TOPLANIYORUZ
TÜM HALKIMIZ SAAT 19:00'DA DİKMEN KÖY MEYDANINDA GERÇEKLEŞTİRECEĞİMİZ ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİDİR.
DİKMEN SAHİPSİZ DEĞİLDİR
NOT: YARIN SABAH SAAT 10:00'DA MECLİS ÖNÜNDE BULUŞUYORUZ.
DAYATMALARA KARŞI OMUZ OMUZA!!!"

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı