Dışişleri dairesi müdürü Zeliha Khashman görevden alındı

Dışişleri Bakanlığı Dışişleri Dairesi Müdürlüğü’nde görevden alma ve atama yapıldı.

Dışişleri Bakanlığı Dışişleri Dairesi Müdürlüğü’nde görevden alma ve atama yapıldı.

Resmi Gazete’de yayımlanan kararnamelere göre, 10 Mayıs 2017’den beri Dışişleri Bakanlığı, Dışişleri Dairesi Müdür/Temsilci görevini yürüten Zeliha Khashman, bugünden geçerli olmak üzere görevinden alındı.

Dışişleri Bakanlığı, Dışişleri Dairesi Müdür/Temsilci mevkiine Buket Kop atandı. Kop’un yeni görevi bugün başladı.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı