Dr. Bülent Dizdarlı koronaya yakalandı

Lefkoşa Burhan Nalbantoğlu Hastanesi emekli başhekimi Doktor Bülent Dzidarlı covid19'a yakalandı.

Lefkoşa Burhan Nalbantoğlu Hastanesi emekli başhekimi Doktor Bülent Dzidarlı covid19'a yakalandı.

Dizdarlı covid19 testinin pozitif çıktığını sosyal medyadan paylaştı.

İşte Dizdarlı'nın o paylaşımı 

Bir savaş veriyorsan, ve bu uzun soluklu bir savaşsa mutlaka yara alırsın. Testim Pozitif Ama ben kazanacağım. Çünkü aşılıyım. Hafif gripal bulgularım var. Evde izoleyim.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı