Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Covid-19 aşılarının yapılmayacak

Sağlık Bakanlığı, 11 Nisan 2022 Pazartesi itibariyle Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Covid-19 aşılarının yapılmayacağını duyurdu.

Sağlık Bakanlığı, 11 Nisan 2022 Pazartesi itibariyle Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Covid-19 aşılarının yapılmayacağını duyurdu.

Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada, 11 Nisan 2022 Pazartesi itibariyle Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Covid-19 aşılarının yapılmayacağı bildirildi.

Covid-19 aşılarının yapılacağı merkezler şöyle:

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı