Düşmemek için elektrik telini tuttu, akıma kapıldı

Polisten verilen bilgiye göre, Işık, kaldırıldığı Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde, vücudunun muhtelif yerlerinde kırıklar olması nedeniyle yoğun bakım servisinde müşahede altına alındı.

Lefkoşa-Girne ana yolu üzerinde dün saat 13.00 sıralarında yol kenarında bulunan bir reklam panosu üzerinde çalışan Mehmet Reşit IŞIK (E-37), reklam panosunun brandasını gerdiği sırada dengesini kaybederek yere düşeceği esnada, yere düşmemek için pano üzerinden geçen elektrik telini tutması sonucu, elektrik akımına kapılarak yere düşüp yaralandı.

Polisten verilen bilgiye göre, Işık, kaldırıldığı Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde, vücudunun muhtelif yerlerinde kırıklar olması nedeniyle yoğun bakım servisinde müşahede altına alındı.

Soruşturma devam ediyor.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek