Elektrik borcu olanlar dikkat!

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek), son ödeme tarihi dolmuş (Nisan 2022 dönemi ve öncesi), 675 TL üzeri ödenmemiş borcu olan tüm özel ve tüzel abonelerin cuma günü elektriğinin kesileceğini duyurdu.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek), son ödeme tarihi dolmuş (Nisan 2022 dönemi ve öncesi), 675 TL üzeri ödenmemiş borcu olan tüm özel ve tüzel abonelerin cuma günü elektriğinin kesileceğini duyurdu.

Kurum’dan yapılan açıklamada, Kıb-Tek ile yapılan yasal sözleşmeler ile taksitlendirilmiş hesaplarda, ödenmemiş taksit borcu geriliği olan abonelere de bu kapsamda elektrik kesintisi yapılacağı kaydedildi.

Açıklamada, mağdur olmamak adına gerekli ödemelerin yapılması çağrısında bulunuldu.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı