Elektrik borcu olanlar dikkat!

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Ekim ve öncesine ait 675 TL üzeri borcu olanların elektriğinin 6 Aralık Çarşamba günü kesileceğini duyurdu.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Ekim ve öncesine ait 675 TL üzeri borcu olanların elektriğinin 6 Aralık Çarşamba günü kesileceğini duyurdu.

Kurum ile yapılan yasal sözleşmeler ile taksitlendirilmiş hesaplardan ödenmemiş taksit borcu geriliği olan abonelerin elektriğinin de aynı gün kesileceği bilgisi verilen açıklamada, yeni kesme ulama ücretinin 181,03 TL olduğunu da dile getirildi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek