"En çok belediyeyi kazanan parti olduk"

CTP Genel Başkanı Tufan Erhürman, seçim sonuçlarına göre 6 ilçeden 3’ü olmak üzere 7 belediye başkanlığını kazandıklarını belirtti, “Yerel seçimde en çok belediye başkanı çıkaran parti olduk” şeklinde konuştu.

CTP Genel Başkanı Tufan Erhürman, seçim sonuçlarına göre 6 ilçeden 3’ü olmak üzere 7 belediye başkanlığını kazandıklarını belirtti, “Yerel seçimde en çok belediye başkanı çıkaran parti olduk” şeklinde konuştu.

Erhürman, hem kazandıkları hem de kaybettikleri bölgede gerekçelere yönelik ciddi çalışma sürecinden geçeceklerini açıkladı.

“UBP 6, DP 1, TDP 1 belediye başkanlığı kazandı. 3 bağımsız aday kazandı” diyen Erhürman, “Kazandığımız yerlerde de kaybettiğimiz yerlerde de kimilerine göre sürprizler var. Adaylarımız ciddi performans gösterdi” diyen Erhürman, “Biz, CTP olarak 16 yerde aday gösterdik. Karşımızda da hükümette bulunan 3’lü ittifaklar vardı. İttifaklar aracılığıyla seçime girmedik” değerlendirmesinde bulundu.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi