Erdoğan, “Yakıt var, hatta yeni yakıt gemisi de yolda”

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Müdürü Gürcan Erdoğan, bazı haber sitelerinde yer alan Teknecik’te “yakıt bitti” iddialarıyla ilgili BRT’ye açıklamalarda bulundu.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Müdürü Gürcan Erdoğan, bazı haber sitelerinde yer alan Teknecik’te “yakıt bitti” iddialarıyla ilgili BRT’ye açıklamalarda bulundu.

Teknecik’te bir santralin arıza nedeniyle devre dışı kaldığına işaret eden Erdoğan, çalışmaların devam ettiğini, 2 saat içerisinde sıkıntının giderileceğini vurguladı.

“Yakıt bitti” iddialarının gerçek dışı olduğunu açıklayan Erdoğan, “Yakıt var, hatta yeni yakıt gemisi de yolda” dedi.

Kesintilerin nedeninin üretimin tüketimi karşılayamaması olduğuna işaret eden Erdoğan, Teknecik, AKSA ve Güney Kıbrıs’tan elektrik üretiminin devam ettiğini belirtti.

Erdoğan, Güney Kıbrıs’ın yüksek tüketim saatlerinde elektrik verememesi nedeniyle ülke genelinde dönüşümlü elektrik kesintilerine gidildiğini de anımsattı.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı