"Eylemlere devam edeceğiz"

BES Başkanı Mustafa Yalınkaya, hükümetin “yerel yönetim reformu” olarak adlandırılan ve komiteden geçen tasarının belediyelerde kaos üstüne kaos yaratacağını söyledi, yasallaşmaması için eylemlerini devam ettireceklerini açıkladı.

BES Başkanı Mustafa Yalınkaya, hükümetin “yerel yönetim reformu” olarak adlandırılan ve komiteden geçen tasarının belediyelerde kaos üstüne kaos yaratacağını söyledi, yasallaşmaması için eylemlerini devam ettireceklerini açıkladı.

Yalınkaya, tasarının Anayasa Mahkemesi’nden döneceğini ifade ederek, “Hükümet, sayıya dayalı, kendilerine verilen talimatla bunu geçirdi” dedi.

Yalınkaya özetle şunları söyledi: Bizim murat ettiğimiz reform bu değil. Sürdürülebilirliğin ön planda tutulacağı bir paketti. Hükümet, sayıya dayalı, kendilerine verilen talimatla bunu geçirdi. Elimizde metin yok. Tasarının içeriğinde anayasa aykırılıklardan tutun da yeni bir kaosa neden olacak bir metin görülüyor. Anayasadan döneceği görüşü var. Tasarının bu şekilde geçmesine karşıyız. Tasarı’nın Meclis’ten geçmemesi için eylemlerimizi devam ettireceğiz. Tasarı, belediyelerde kaos üstüne kaos yaratacak.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı