Eylemlilik süreci, taleplerinin hükümet tarafından kabul edilmesiyle son buldu

“Göç Yasası” kapsamında istihdam edilen çalışanların mağduriyetlerinin giderilmesi adına, kamuda örgütlü 17 sendikanın hafta başından bu yana devam eden eylemlilik süreci, taleplerinin hükümet tarafından kabul edilmesiyle son buldu.

“Göç Yasası” kapsamında istihdam edilen çalışanların mağduriyetlerinin giderilmesi adına, kamuda örgütlü 17 sendikanın hafta başından bu yana devam eden eylemlilik süreci, taleplerinin hükümet tarafından kabul edilmesiyle son buldu.

Sendikalar adına yazılı bir açıklama yapan KTAMS Başkanı Güven Bengihan, talepleriyle ilgili Başbakana vekalet eden Tarım Bakanı Dursun Oğuz ile 3 gündür düzenledikleri görüşmelerde bugün uzlaşıya varıldığını duyurdu.

Bengihan, uzlaşıya varılan konularla ilgili Pazartesi günü bir protokol imzalanacağını, bu kapsamda tüm eylem ve grevlerin askıya alındığını açıkladı.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi