"Faiz Beyin yerinde ben olsam direnirdim”

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Hasan Taçoy, Kıbrıs Postası TV’de Gökhan Altıner’in sunduğu “Sabah Postası” programına konuk olarak gündeme ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Hasan Taçoy, Kıbrıs Postası TV’de Gökhan Altıner’in sunduğu “Sabah Postası” programına konuk olarak gündeme ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Sürecin UBP’li bir iktidarı öngördüğünü belirten Taçoy, “Ne Ankara ne bir şey. UBP içinde bazı tartışmalar var. Bu tartışmalar genelde Faiz Bey üzerinde odaklanıyor. Empati yapıyorum, ben olsam ne yapardım diye. Direnirdim” şeklinde konuştu.

Taçoy, “Bizim derdimiz KKTC ve Ankara ile ilişkiler olmalı” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı