Feyzioğlu: “Demokrasi kazandı, Türkiye kazandı”

Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, “Demokrasi kazandı, Türkiye kazandı” ifadelerini kullandı.

Türkiye’de kesin olmayan sonuçlara göre, cumhurbaşkanlığı seçimini Recep Tayyip Erdoğan kazandı.

Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Türkiye'de bugün gerçekleştirilen seçimlere yönelik yaptığı açıklamada, kaybeden olmadığına işaret ederek, “Seçimler bitti. Kaybedeni yok. Demokrasi, Türkiye kazandı” dedi.

“Çağdaş uygarlık düzeyinin de üzerine çıkacağımız Türkiye Yüzyılı kutlu olsun” diyen Feyzioğlu, seçimleri kazanan Erdoğan’ı da yaptığı paylaşım ile kutladı.

Gündem Haberleri

Kavurucu sıcaklara dikkat!
Elektrik borç yapılandırmasında bugün son gün!
Ertuğ Delibaş KIB-TEK Yönetim Kurulu’ndan ayrıldı, yerine Mustafa Kader atandı
Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor