Fuat Namsoy aday adaylığı başvurusunu yaptı

Ulusal Birlik Partisi eski Genel sekreteri ve Lapta eski belediye başkanı Fuat Namsoy’un Kasım 2022’de yapılacak yerel yönetimler seçimlerinde Lapta Belediye Başkanlığı için aday adaylığı başvurusunu yaptı.

Ulusal Birlik Partisi eski Genel sekreteri ve Lapta eski belediye başkanı Fuat Namsoy’un Kasım 2022’de yapılacak yerel yönetimler seçimlerinde Lapta Belediye Başkanlığı için aday adaylığı başvurusunu yaptı.

Gündem Haberleri

Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı
UBP, Belediye Başkan adaylarını açıkladı