Geçen ay 44 bin TL, bu ay 194 bin TL!

Ülkemizin yerli un üreticisi ARUN’a gelen elektrik faturası, bir ayda 147 bin TL arttı. ARUN’a geçtiğimiz ay 47 bin TL elektrik faturası gelirken bu ay fatura 194 bin TL’ye yükseldi.

Ülkemizin yerli un üreticisi ARUN’a gelen elektrik faturası, bir ayda 147 bin TL arttı. ARUN’a geçtiğimiz ay 47 bin TL elektrik faturası gelirken bu ay fatura 194 bin TL’ye yükseldi.

ARUN Direktörü Tolga Ahmet Raşit kişisel sosyal medya hesabı üzerinden duruma isyan ederek “Evet bu şartlar altında bu ülkede üretim yapmaya çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Şirketinin son iki aylık elektrik faturalarını kişisel sosyal medya hesabı üzerinden paylaşan Raşit, “Herkes paylaştı ben de paylaşayım; Geçen ay 47 bin TL olan fabrikamızın elektrik faturası bu ay yaklaşık 200 bin TL evet bu şartlar altında bu ülkede üretim yapmaya çalışıyoruz.” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı